Domáce úlohy
3.6.2014
SJ: zopakovať abecedu, vedieť usporiadať slová podľa abecedy. Dú - papier -usporiadať slová podľa abecedy / odporúčam papiere, ktoré budú deti teraz dostávať - NESTRATIŤ - môžu sa podľa nich pripravivať na výstupný test SJ +MAT/
Od zajtra budú mať deti možnost odpovedať z prírodovedy a vlastivedy, kedykoľvek nám to čas dovolí, aj v deň keď daný prpredmet nemáme.
2.6.2014
SJ : vedieť definovať ohybné slovné druhy + uviesť príklady
M : 7 ľubovoľných príkladov na + a 7 na - napr. 7562 - 3401 = , 20017+3569 =
VL : možnosť opravy koncoročnej známky - posledný celok
Zajtra si prosím priniesť aj čítanku - Čítať - Moja mama vidí nebo
20.5.2014
SJ : uč. str. 112 / 2 - slová nerozdeľovať, ale usporiadať podľa abecedy
6.5.2014
SJ : 103 /20,21
M : PZ 59/3 dokončiť
2.5.2014
SJ : uč str. 97 / dva prsty - všetky vety krasopisne prepísať a doplniť vhodné zámená
M : PZ str.56 / 3
Č : Komár a medveď - rozprávku plynule čítať.
V utorok si priniesť potraviny podľa toho, čo si deti vylosovali. netabudnúť na misku, varešku, malé lyžičky, servítky, plastový tanierik alebo mištičku.
28.4.2014
M : PZ str.51 / 5 dokončiť
SJ : 92/ tri pršteky
Č : plynulé čítanie - O pánovi starostovi
16.4.2014
M : slovné úlohy na papieri - príprava na kontrolnú prácu
SJ : vedieť definovať prídavné mená + uviesť príklad
Vl : Slávne mestá 2
15.4.2014
M : niektoré deti dostali domov papier so slovnými úlohami - označené tie, v ktorých urobili chyby. Nemusia do zajtra vyriešiť všetky, ale venujte prosím slovným úlohám pozornosť. Zápis nie je potrebný, ale v zloženej slovnej úlohe deťom zápis len pomôže. Každú úlohu robili deti samostatne a potom sme si spoločne vysvetľovali. Sú to v podstate úlohy,s ktorými sa stretávali v min. ročníku, len pracujeme s väčšími číslami.
11.4.2014
SJ : uč.str. 85 / 1 prštek
M : príklady v zošite : * 413 + 459 , 185 + 246, 878 + 112, 567 + 433, 137 + 757, 724 + 198
* tie isté príklady vypočítať aj pod seba
Č : Prekážka - prerozprávať obsah
9.4.2014
Písomné domáce úlohy dnes nemáme, ale :
SJ : zopakovanie - Názvy významných miest na mape, Názvy miest na plánoch obcí - v piatok budeme ešte precvičovaťt, opakovať - príprava na písomku : všeobecné a vlastné pod. mená - bud. týždeň
M : opakovanie , precvičovanie úloh ako v PZ str. 46
AJ : väčšina žiakov zvládla dnešný preklad viet pekne, naďalej však ostáva opakovanie
Prí : Plazy - Učiť sa prerozprávať učivo, učiť sa nahlas.
4.4.2014
M : PZ str.43 / 3,4 - len 1. možnosť / žiaci,ktorí nemali v piatok pracovný zošit z matematiky si musia dorobiť celú stranu/
* zopakovanie a upevnenie počítania príkladov : 550 + 8, 760 + 4, 540 + 30, 250 + 40, 140 + 53, 810 + 68, 514 + 4, 693+ 7, 572 + 8
659 - 9, 703 - 3, 460 - 30, 830 - 20, 697- 87, 248 - 28, 584 - 51, 170 - 5 , 540 - 9, 280 - 2
SJ : Podstatné mená - všeobecné, vlastné mená osôb, zvierat, miest a dedín - uč. str.81 / jeden prštek
AJ : moja skupina - ovládať celú slovnú zásobu od slova -hide- , privlastňovacie zámená my, your, his...., väzbu : there is, there are, predložky - in,on, under, next to, behind, between,
vedieť prekladať vety - napr. : Tam je jeho zelená helikoptéra. Tam je náš telefón na skrini. Tam sú ich počítačové hry v sekretári....
Vla : Ako vznikali mestá- vlastnými slovami
Prí : Stavovce - cicavce, vtáky - podľa poznámok v zošite, ale aj podla učebnice od str.54 -61
2.4.2014
SJ : uč str 79 / 3
M : do piatku - PZ str.42 / 1,2, 3, 4 - len príklady na násobenie a delenie
Prí . Cicavce, Vtáky - podľa poznámok v zošite, ale učiť sa aj z knihy - po str.61
1.4.2014
SJ : 78 / 5
VL : Ako vznikli mestá - vlastnými slovami prerozprávať učivo
31.3.2014
M : uč. str. 54/3, dobrovoľne si skúsiť počítanie príkladov s prechodom 380 + 50 =....
SJ : uč str. 76/ 6 - vedieť vymenovať slovné druhy, charakteristika podstatných mien, všeobecné, vlastné - zajtra - písomka
21.3.2014
SJ : uč. str 70 / 9 + príprava na opakovanie všetkých vybraných slov - doplnenie i í y ý , doplnenie slova podĺa významu -
MY - Mi sa ideme hrať / Na strome sedel starý......
M : uč. str. 73 / 4 74 / 4 - geometria
Č : Krista Bendová + zistiť, aké knihy od tejto spisovateľky máte doma
VL : pripraviť si obrázky a informácie na projekt " MOJE SLOVENSKO " - môže to byť z učiva, ktoré sme už prebrali - Štefánik, Bernolák, Mária - Terézia,Svätopluk, hymna...+ pridať nejaké zaujímavé informácie,o ktorých sme na hodinách nerozprávali, alebo čokoľvek o Slovensku / Tatry.../ ide však o to, aby deti vedeli svoj projekt odprezentovať a ostatní sa z ich projektu niečo nové dozvdeli.
* v pondelok - priniesť všetky bonusy
* v pondelok - priniesť všetky veci na akadémiu/ kto ešte nepriniesol/
17.3.2014
SJ : 69 / 5
M : PZ str.29 / 1,2,3
AJ : vedieť povedať, čo sa kde nachádza na veľkom papieri
14.3.2014
SJ : uč. str 68 / 8 + diktát / prepísať/, dobrovoľná domáca úloha - 67 Viac hláv...a/
M : PZ str. 24 / 4, str.9 / 1
Č : Kúzelník + obsah
AJ : pochvala pre deti z mojej skupiny za prípravu a úžasné zvládnutie testu
/ cez víkend majú právo na oddzch z AJ /
PRí : opakovanie, príprava na písomku / na predchádzajúcich hodinách sme si precvičovali podobné úlohy, takže by deti nemali mať problém - týka sa to aj vlastivedy/
VLA : opakovanie , príprava na písomku
28.2.2014
M : PZ str. 6 / 1 - kto nestihol v škole + premena jednotiek
SJ : napíš osnovu k textu Dievčatko so zápalkami / text je v čítanke /
Č : porozprávaj obsah textu Kačacia dolina podľa osnovy v zošite
AJ : opakovanie
25.2.2014
SJ : Vybrané slová po V, uč,str.62/10 + príprava na kontrolný diktát po S
M : PZ str.18 / 1 , opakovanie násobilky, delilky + - pod seba
Deti, ktoré idú zajtra na súťaž HK, domáce úlohy písať nemusia.
14.2.2014
SJ : vybrané slová po obojakej spoluhláske S - vedieť vymenovať + 55/10
M : PZ str 5/ 1,2 + stále opkovanie násobilky, delilky, +- pod seba
Č : príprava na triedne kolo HK
AJ : moja skupina množné číslo boxes, buses.... this, those....., tvary slovesa byť - na posledných hodinách nám to šlo veĺmi pekne, tak aby sme nezabudli...
VL : Spisovná slovenčina - prepísať si poznámky do zošita - tí, ktorí dnes zabudli , že sme mali mať vlastivedu + chýbajúci žiaci
Prí : zmyslové orgány- vedie´t smostatne rozprávať - pomôcť si poznámkami
Vo štvrtok - korčuľovanie - karneval, kto má záujem a má možnosť zohnať si nejakú jednoduchú masku - deti by však určite mali mať čiapku, vetrovku, oteplováky
Tento týždeń deti pracovali veľmi pekne, čo sa prejavilo aj na známkach v diktátoch i 10 min. z matematiky - len tak ďalej
................................................................................................................................................................................
11.2.2014
Zajtra máme korčuľovanie, zraz v škole alebo pri zimnom štadióne 8:15 hod. cesta späť - pravdepodobne pešo / uvidíme, či nebude pršať - vtedy autami /. deti by chceli budúci týždeň mať karneval na ľade -nechávam to na vaše zváženie a rozhodnutie - nikoho nebudem nútiť /
SJ : 55 / 5
M : PZ - 10 / 4,5
Ďakujem za básničky na Supertriedu, žiaľ tie, ktoré boli stiahnuté z netu alebo kníh nemôžem použiť. Šlo mi hlavne o to, aby sa potrápili deti, pretože na skúškach sa domnievajú, že je to veľmi jednoduché, čosi také vytvoriť a berú všetko ako samozrejmosť, čo mi je ľúto. Išlo mi o to, aby sa potrápili oni a nie vy ako rodičia./ aj keby to nebolo dokonalé/, ja scénar v podstate mám /.Prosím dohovorte im v tomto smere ohľadom disciplíny. ďakujem
7.2.2014
D.ú . : * vymyslieť báseň o mravčekoch/ do pondelka/ - určite sa bude dať niečo použiť v supertriede aj z detskej tvorby a budem si to môcť doplniť v scénari
M : PZ str 8 / 4,5, stále ostáva opakovanie násobenia a delenia / od budúceho týždňa 10 min - zamerané len na napísanie výsledku - násobilku musíme "sypať" + príklady na + - pod seba
SJ : opakovanie vybraných slov po po P, utvor vety na slová v zošite. V jednej vete môžeš použiť aj viac slov
Č : Hra pre tvoje modré oči - výrazné čítanie, od pondelka začnem pomaly skúšať detí na HK
AJ : moja skupina - opakovanie slovnej zásoby, opakovanie tvarov slovesa BYŤ - otázka, zápor, ukazovacie zámená this, that.../ použitie vo vetách/ otázka What is it ?/ What are these ? + odpovede, uvedomiť si rozdiel v jednotnom a množnom čísle - podľa zošita
5.2.2014
SJ : 53 / 2b + príprava na kontrolný diktát v piatok
M : uč. str 44 / 7 + sčítanie, odčítanie pod seba - komu som povedala / 5 príkladov /
AJ : text V hračkárstve, čítať , prekladať + stále opakovať tvary slovesa BYŤ + ukazovacie zámená this, that...
4.2.2014
SJ : Z cvičenia, ktoré deti robili ako samostatnú prácu uirobiť opravu nesprávne napísaných slov - každé chybné slovo napísať 5 krát správne
M : + - pod seba - príklady sú v zošite z matematiky, zajtra opäť 10 min - násobilka, delilka, +- pod seba
VL . Mária terézia - vedie´t rozprávať vlastnými slovami , nezabudnÚť na reformy, ktoré zaviedla
31.1.2014
SJ : 52 / 4 pršteky
M : PZ str 5 / 5 + PZ str 1 / 3/geometria/
Č : Ľ. Feldek
30.1.2014
Zajtra máme skrátené vyučovanie. Učíme sa prvé 4 hodiny podľa rozvrhu. Zároveň na 4. vyučovacej hodine deti dostanú vysvedčenia. Po ukončení máme ešte Slniečko, približne do 12:00 hod. + obed.
Touto cestou prosím deti, aby mi nezabudli zajtra priniesť podpísané oznámenie o udelení pochvaly a rozhodnutie riaditeľky školy o udelení pochvaly t.j. : malý a 1 veľký papier.
Blíži sa termín školskej akadémie, tak by som zatiaľ chcela poprosiť mamky dievčat, ktoré tancujú v Slniečku - dievčatá potrebujú na tanec Strigy- čierny dres s dlhým rukávom, alebo čierne tričko s dlhým rukávom, čierne legíny alebo čierne punčochy , /nie silonky/. Na všetkom je potrebné mať meno, nosiť čím skôr. Taktiež by som vás chcela poprosiť o 5 eur na druhý polrok / za Slniečko / Ďakujem.
29.1.2014
Zajtra máme korčuľovanie, zraz v škole alebo na klzisku 8 : 15 hod. Počasie nám praje, takže späť pôjdeme pešo. / Len keby sa veľmi rozfúkalo..., šli by sme na autách / Za pochopenie ďakujem.
SJ : 50/ 19a,
M : PZ str 4/ 2, 3a,b
28.1.2014
SJ : 49 / 15 - vytvoriť vety na slovné spojenia použité v cvičení *
M : PZ 1/3 + niektorí žiaci majú vypočítať 5 príkladov na sčítanie , odčítanie pod seba
27.1.2014
Korčuľovanie máme vo štvrtok
SJ : 48 / 9a + vedieť vymenovať vybrané slová po r
M : opakovanie + - pod seba , násobenie, delenie - každý deň 10 minútovka
AJ . this, these, that, those - PZ str. 25
Č : 71/ 2,3,4,5 ústne
Pondelok :
SJ : uč. str. 46, M: PZ str. 64, Č: Modrá hojdačka
Utorok :
SJ : test, M: PZ str. 65, VL : Predmety ako svedkovia doby str. 40-41
Streda : korčuľovanie, Prí : Prečo sa podobáme na opicu str. 40
Štvrtok : Č : Prechádzka
Piatok : M : geometria - PZ str. 14,15, SJ : Vybrané slová po r - vedieť vymenovať, Č : Vaňové moria
Anglický jazyk - podľa toho, kto bude deťom suplovať hodiny. S učivom však stojíme dobre, takže opakovať slovnú zásobu, tvary slovesa byť, otázka,zápor.
15.1.2013
M: PZ str. 11 / 2,3,4
Zajtra si priniesť aj prírodovedu, vlastivedu.
14.1.2014
SJ : uč. str. 44 / 24a
+ opakovanie - príprava na test v piatok : delenie slov na slabiky, delenie hlások, doplnenie y,ý,í,i, obojaké spoluhlásky - vymenovanie, usporiadanie slov podľa abecedy, príbuzné slová, inzerát, správa, oznam, verš, hlavná postava, povesť, rozprávka
M : príprava na test vo štvrtok : Zapíš číslom napr. tritisíc dvesto trinásť......
doplň rad čísel / postovkách, desiatkach jednotkach /
porovnanie čísel
násobenie, delenie
zložená slovná úloha - dve odpovede
premena jednotiek
rysovanie
13.1.2014
SJ : zelený papier 3. cvičenie
M : PZ str. 62/3a, b
Č : str.59 - Krásne a múdre sú ľudové rozprávky
10.1.2014
M : PZ str. 9/4, uč. str.43/ 4,6
SJ : uč. str. 43/18,19
Č : Slávnosť u Pipi..... / začnite si prosím hľadať texty na triedne kolo - Hviezdoslavov kubín/
* žiacke knižky nehľadajte, mám ich ja
* P. vychovávateľka prosí o zaplatenie ŠKD - 6 eur - Čurma, Šimko, Hurčík, Stanková, Jacik, Mesaroš
17.12.2013
SJ : vybrané slová po obojakej spoluhláske P
M : dokončiť PZ str. 58
AJ : moja skupina - opakovanie
Prí : Sila
16.12.2013
SJ : d.ú.: oprava slov z cvičenia uč. str. 37/27 + prepísať diktát uč. str.38
9.12.2013
Prí : Vesmír str. 30,31
M : uč. str. 38 / 6a,b,c
SJ : vybrané slová po m -my,mi rozdiel v používaní - d.ú. 34/5
Č : plynulé čítanie Pánko Snehulianko + vedieť čo je pranostika
AJ : moja skupina - preklad viet - upevňovať ja som, je nie som, som ja ?.............
5.12.2013
V pondelok si nezabudnúť prírodovedu
SJ : Opakovanie vybraných slov po b - príprava na kontrolný diktát + naučiť sa vymenovať vybrané slová po m
M : príloha č. 20 - príklady
Č : plynulo čítaať celý text : Bebek..... + prerozprávať obsah strán 39,40
Vl:opakovanie - ústne skúšanie - kontrolná práca bude až po prázdninách
AJ : moja skupina - nová slovná zásoba
V stredu 11.12.2013 - korčuľovanie - čas , miesto stretnutia pravdepodobne ako minulý týždeň - ešte upresním.
2.12.2013
SJ: napíš vety z cvičenia 3 / na paieri dole/ 5 slovných spojení použi vo vetách
M : uč. str 33/2, 33/5
29.11.2013
SJ : prepísať diktát uč. str. 30 + opakovanie vybraných slov -b
M : PZ str.43/4,5 + upevnenie násobenia, delenia
Č : Počul som raz, že... + vedieť povedať podľa poučky čo je povesť - v pondelok mi môžu deti, ktoré sa pripravujú na súťaž povedať povesť
AJ : moja skupina - opakovanie ja som, ty si...+ zápor + otázka
V pondelok bude prírodoveda - POZOR - opakovanie - kontrolná práca
27.12.2013
SJ : písali sme cvičný diktát - d.ú. - každé slovo s chybou opraviť a správne napísať 8 krát.
M : v zošite mjú deti zápis slovnej úlohy - d.ú. - riešenie, odpoveď
V pondelok nebudeme mať TV, ale Prírodovedu - pripraviť sa na kontrolku / podobné úlohy ako sme dnes robili vo dvojiciach/
AJ : opakovanie Ja som, ty si....... + skrátený tvar + zápor + otázka
- moja skupina - nové slovíčka zajtra ešte nemusíte vedieť
22.11.2013
Deti, ktoré majú záujem zúčastniť sa súťaže ŠALIANSKY MAŤKO sa môžu začať pomaly učiť texty. Súťaž by mala byť niekedy v decembri. Presný termín žial ešte neviem .
V pondelok by som mala rada s deťmi,ktoré môžu ostať krúžok. Potrebovala by som však, aby si priniesli akýkoľvek obrázok, ktorý sa im páči z časopisu, novín - zvieratko, postava, tvár, auto..........ďakujem
SJ : domáca úloha - príprava na test zo SJ - podľa cvičení v zošite
AJ moja skupina - do pondelka vedeieť čísla 11-20 + členov rodiny - opkovanie z 2. roč.
vedieť tvary slovesa " to be " / ja som, ty si.... - skrátený tvar, zápor + otázka /
vedieť správne prečítať a ústne preložiť vety, ktoré sme si písali do zošita - cvičenie s *
11.11.2013
prosím rodičov detí, ktorí si objednali fotografie, aby mi zajtra poslali peniaze. Ďakujem.
SJ : uč. str.24/cvičenie dole - utvoriť príbuzné slová
M : PZ str. 37 / 5, + Príloha 18,19
Z anglického jazyka nás čaká v stredu /obe skupiny /test - zopakovať celú slovnú zásobu, frázy, množné číslo, a / an, this, that, privlastňovanie a cvičenia typu :
Pupil´s book str 21, 15 / 3, 13/ 3,4,
Activity book 11 / 3,12/2
29.10.2013
SJ : Deti dostali domov zošity s cvičnými diktátmi, prosím rodičov, aby ich podpísali. D.ú. - dobrovoľná - precvičiť a napraviť chyby - priamo v zošitoch - Cvičné diktáty
M : PZ str.34/4,5 - precvičiť,upevniť násobilku 2,3,4,5
PEKNÉ PRÁZDNINY
25.10.2013
V pondelok Ninka,Martinka, Oliver ,Marko a Paťo vystupujú s krátkym divadielkom v školskej knižnici / v rámci školského projektu /.Chlapci by mohli mať rifle, červené alebo čierne tričko, nátelník alebo roláčik, Oliver spomínal červené rifle - pokojne ich môže mať. Dievčatá môžu mať nohavice alebo sukňu / v čom sa cítia lepšie / a tiež červené, čierne alebo oranžové tričko,nátelník roláčik. Ak by ste s tým mali nejaký problém, netrápte sa, prinesiem niečo aj ja.
ODKAZ PRE MARTINKU - text,ktorý som Ti zabudla napísať : V týchto knihách o nás píšu, že sme hlúpe, že nám metly stoja v kúte.
M : opakovanie násobilky 2,3,4,5 + dokončenie v PZ z matematiky PRÍLOHA cvičenie 16,17,
môžete skúšať aj príklady typu : povedz príklad na násobenie, aby bolvýsledok napr 6 ,12, 20 / v škole nám to celkom šlo /
SJ : úloha na papieri - utvor zo slabík 4 slová, 1 slabiku môžete použiť viac krát
Č : dramatizované čítanie : Môj veľký brat výmyselník
AJ : moja skupina - urobiť projekt - MY FAVOURITE COLOUR - podľa vzoru v Pupil´s book str. 17 + opakovanie celej slovnej zásoby od začiatku šk. roka - čísla,farby,školské pomôcky,príkazy
22.10.2013
M : PZ str. 32 / 4 + str.30 / pyramídy, kto dostal zlú známku, prepočítať do malého zošita
SJ : uč.str.18 / 11 slová rozdeľ spojovníkom
AJ : opakovamie slovnej zásoby + abecedy, množné číslo
Prí : opakovanie
18.10.2013
SJ : uč.str 11 / 3
M : kto ešte nestihol : PZ str.28 / 2,3,4
násobky čísel 2,3 + násobilka 2,3
Č : Ester a Albatros + vedieť poučky z knihy - verš, hlavná postava, vedľajšia postava,literárna posstava,literatúra pre deti
AJ : moja skupina - hláskovanie abecedy / kontrolka napr. Vahláskuj slovo PEN alebo aké slovo vznikne bí,ou,ou,kej?
Prí : OPAKOVANIE priečinok Prírodoveda
VL : OPAKOVANIE priečinok Vlastiveda
11.10.2013
SJ : deti dostali papieriky so slovami - doplniť i,í,y,ý + usporiadať slová podľa abecedy
V pondelok budem hodnotiť prácu so slovníkom všetkých. Dnes to väčšina zvládla na 1, takže tí,ktorí dnes s 1 domov neprišli nech ešte docvičia vyhľadávanie slov v slovníku. My na hodinách pracujeme s pravidlami SJ.
Č : Pochvala všetkým deťom za nádherné opisy starkých. Na niektoré práce si počkám do pondelka - posledná šanca.
Dočítať celý článok Telefón + vypracovať úlohy na papierikoch aprilepiť ich do zošita. pri vypracovaní úloh hľadať odpovďe v texte, nie v pamäti.
M : dokončiť PZ str 3/3 + narysovať úsečky : |EF| = 5 cm 8mm
| IJ | = 7cm1mm
|XY| = 6cm5mm
10.10.2013
zajtra - geometria
AJ : všetky písmená abecedy - hláskovanie, neurčitý člen a,an , Pupil´s book str13 / 4
Č : Telefón - po označenú časť
9.10.2013
SJ : učíme sa pracovať so slovníkom, vyhľadávame rôzne slová
do piatku napísať niekoľko viet na tému Môj dedko,moja babka / rada by som dala niekoľko prác na nástenku, môžete použiť fotky, ilustrácie..., fantázii sa medze nekladú/
M : PZ str. 23 / 4,5
AJ : Activity book str 10, + nové písmenká abecedy + text pupil´s book str.12 - viem, že dnes máte aj kostol, takže to všetko potom precvičiť do pondelka
Prí : Gaštan jedlý, Nahosemenné rastliny.
8.10.2013
SJ : naďalej ostáva ABECEDA, domáca úloha uč. str.14 / posledné dve úlohy
Vl. : Mapa - rozprávať vlastnými slovami podľa poznámok v zošite
7.10.2013
SJ : opakovamie abeceda a zoraďovanie slov podľa abecedy. Až na pár výnimiek to už deti veľmi dobre vedia - pochvala.
M : začali sme násobilku 2
AJ : tento týždeň sa naša trieda zapája do školského projektu . VMaR - Týždeň rodiny. Moja skupina vytvorila veľmio pekné projekty na túto tému na AJ. Odkaz pre žiakov, ktorí neboli na hodinu pripravení : V stredu priniesť vypracovaný projekt !
Č : Moja prvá kniha o počítačoch
4.10.2013
V pondelok priniesť fotky rodiny na AJ - moja skupina
V pondelok priniesť 4 ks A4 starý, pokreslený papier, natrhaný na malé kúsky / potrebujem ho mať na predprípravu na utorok - Vv/
V utorok priniesť handričku, uteráčik + euroobal A4
SJ: Vedieť abecedu, zoraďovanie slov podľa abecedy
Domáca úloha : zoraď slová podľa abecedy : Dušan, Dana, Katka, Kaja, Kika, Hugo, Hana, Daniel, Dávid, Zuzka, Vladko, Viki
AJ : čísla,farby,frázy, vety - opakovanie + vyhláskovať tie písmená abecedy, ktoré sme sa učili - moja skupina
Č : Malý Muk - plynulé čítanie, správna intonácia. vedieť povedať čo je literárna postava, hlavná postava
M : opakovanie: + - s prechodom cez základ 10, počítanie pod seba, počítanie s rámčekom, slovné úlohy
Vl. : Hlavné a vedľajšie svetové strany + opakovanie
Prí : Pagaštan konský - porozprávať svojimi slovami + opakovanie
25.9.2013
SJ : vedieť správne vymenovať poradie písmen abecedy
M : uč.str.9/4,6
AJ : opakovanie čísla 1 - 10 / aj písať / + všetky slovíčka a vety v zošite
20.9.2013
SJ : abeceda - vymenovať + opakovanie : dopĺňanie - rozlišovacie znamienka, y, ý ,í ,i
M : G: vždy v piatok - opakovanie : bod, priamka, úsečka - rysovanie
Č : Malá veľká čitateľka
AJ : moja skupina - opakovanie + nové slovíčka : guardian - strážca
welcome - vitajte
really - skutočne, naozaj
great - veľký
19.9.2013
Deti dostali záväznú prihlášku na plavecký. prosím podpíšte ju, ak máte o plavecký záujem, Kto na plavecký nepôjde, vráťte prihlášku nevypísanú, alebo sa podpíšte a napíšte, že nesúhlasite. dnes nám p. riaditeľka oznámila, že tento plavecký bude zároveň školou v prírode, takže budúci rok škola v prírode nebude.
Dnes deti dostali šeky. Niektorí nemjú zaplatený minulý mesiac. Pokiaľ nebudú obedy vyrovnané do pondelka, deťom nebude podaný obed.
AJ : slovíčka + vedieť čítať, prekladať vety v zošite a tvoriť jednoduché podobné vety: Ako sa voláš ?
Kto je toto ? Kto je tamto ? Toto je Mary, tamto je Hugo. koľko rokov má Ben ? On má sedem rokov...
Č : celý článok Mach a Šebestová + stručný obsah
Zajtra máme geometriu - pravítko, ceruza, guma.
18.9.2013
M : uč. str. 8 / 5
SJ : opakovanie - dopĺňanie rozlišovacích znamienok
AJ : this - toto, tento, táto
that - tamten, tamtá, tamto
this is - toto je
that is - tamto je
Prí : Prečo stromy plačú ? Termíny :miazga, živica, jantár, terpentín, kolofónia
17.9.2013
Vlastiveda : nakresliť pohľad zhora - svoju detskú izbu / do budúceho utorka /
M : PZ str. 12/5 / ak som si dobre zapamätala, zošit som nechala v škole/
16.9.2013
Zajtra na Vv - temperové farby , paletu, HANDRIČKU
SJ : Opakovanie - delenie hlások, y,ý i,í po tvrdých a mäkkých spoluhláskach
M : uč. str.6/2
AJ : čísla 1 -10, opakovanie
Fráza .- How old are you , Koľko máš rokov ?
I am ten. / I´m ten. ja mám 10 rokov.
How old is Peter ? koľko rokov má Peter ?
Peter is one. / he is one. He´s one .
Peter má 1 rok. On má 1 rok.
How old is Ema ? koľko rokov má Ema?
Ema is five. She is five. She´s five.
Ema má 5 rokov. Ona má 5 rokov.
Vedieť čítať vety zo zošita Gramatika .
Č : O tom, ako mach a Šebestová získali odtrhnuté slúchadlo - str. 6,7
vedieť vymenovať postavy, + kde sa odohráva dej
Veľká pochvala za dnešné práce kde bolo, tam nebolo... Ešte si počkám na niektoré v stredu.
12.9.2013
AJ :greetings - pozdravy
hi - čau, hello - ahoj. good morning - dobré ráno, dobrý deň, good afternoon - dobré popoludnie, goodbye - dovidenia
Fráza : Nice to meet you. Teší ma. / pri predstavení /
Who are you ? kto si ty ?
I am a boy. / I´m a boy. I am a girl. / I´m a girl.
Who is she ? kto je ona ? She is ....... Ona je........
skrátene : Who ´s she ? She´s..........
Who is he ?, kto je on? He is ......... On je .......
skrátene : Who´s he ? He´s ............
SJ :
Čít. : Kde bolo, tam nebolo....čítať, dbať na plynulosť. Deti, ktoré sa nezúčastnia tanečného maratónu - do pondelka - napísať krátky príbeh, podľa vlastnej fantázie : Kde bolo, tam nebolo, bolo to tak, že na svete nebolo...
ostatní majú túto domácu úlohu do štvrtka 19.9.2013
M :
AJ : slovná zásoba v slovníku + učivo zo zošita Gramatika - moja skupina